Hem > Nykterserru > Nykterserru..kärlek du vet.

Nykterserru..kärlek du vet.

loveJag brukar säga att det är ok att vara precis den man är. Att man inte ska låta någon ta någonting av dig och den du är.

Det är enkelt.

Hon jag ser är vacker. Söt.

Ofta när vi möts skrattar vi och säger nått vackert.

Hon ler och säger att vi borde träffas nån gång.

Det är då som jag håller med.

– Absolut min vän. Jag ringer dig eller du mig. Vi ses.

Hon är alla mina tjejvänner och alla jag inte känner.

De jag inte träffat än och varenda en av de underbara och vackra som passerat igenom mitt liv.

– Vi ses. Nån gång.

Möjligheten finns, att jag är den fegaste man som någonsin låtit kärleken ta vägen förbi de förblindande rädslor som håller livet fast i botten av det bästa vi kan, med ankare tyngre än lyftkraften hos viljan att vara lycklig.

Typ.

Det var så galet enkelt när jag var full och påtänd. Om du talade om för mig att jag inte var ok så funkade det. Jag gick vidare och såg dig aldrig mer.

Man blir en annan människa när man är ensam. Lite ledsen alltid om man inte får eller kan ge kärlek. Det bara blir så.

Jag tror fortfarande att jag inte kan. Att det inte är ok.

För någon att älska eller se mig.

Det ligger hos mig.

Kram på er.

Kategorier:Nykterserru
  1. Jessica Palm
    27 januari, 2015 kl. 12:54

    Du förtjänar att bli älskad och att älska. Kram ♡

  2. elinor myrman
    28 januari, 2015 kl. 12:08

    Det är med sorg jag läser vad du skriver .DU om någon
    är värd all kärlek som JAG hoppas DU får i mon eller
    Någon annan dag. Sluta ALDRIG tro på kärleken DEN kommer när man MINST anar DET . Kram du riddare.

  3. Mia
    28 januari, 2015 kl. 06:23

    Man måste våga.

  4. 28 januari, 2015 kl. 10:42

    Vad jag blir glad när någon sträcker ut en hand. Många kramar mina fina vänner. Kraam

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

Fyrfalks Caminoblogg - pilgrimsvandring på el Camino

St-Jean-Pied-de-Port - Santiago de Compostela - Fisterra

En Orädd Blogg

För Livrädda. Och resterande promille...

UnPickled Blog

How I Secretly Quit My Secret Habit of Secretly Drinking

pumimatte

Allt mellan himmel och jord...

Nykterserru ...

En nykter alkoholist som en dag i taget snubblar vidare in i livet

våldsmotstånd

Mot våldet i samhället.

Beroende

ställ frågan.... boka samtal....

Alla Dessa Dagar

En Utrikesministers Vardag Och Verklighet

Alkoholist jag?

Tid tar tid!

