Hem > Nykterserru > Nykterserru…kärleken du får.

Nykterserru…kärleken du får.

fullSolen lyste stark och himlen var.

När jag bad om kärlek bortom det du och jag någonsin sett. Bara för att jag valde. Det lilla. Att dö utan att ha älskat galet stort, kändes viktigt.

Inte för kärlekens skull utan för att jag borde ha känt dig.

Där i mitten av livet. Precis där du bad om tid.

Att gå ensam.

Jag valde minnet av dig och hur vi älskade.

Om du sett en varm vind vända mitt i luften. Bara för att jävlas. Då vet du hur kärlek känns. När den saknas.

Sup dig snygg din jävel, sa en vän.

Sup dig snygg min älskade, sa min broder.

Sup dig snygg och sakna ingen. Sa jag.

Du har ingen att förlora.

Kategorier:Nykterserru
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

Fyrfalks Caminoblogg - pilgrimsvandring på el Camino

St-Jean-Pied-de-Port - Santiago de Compostela - Fisterra

En Orädd Blogg

För Livrädda. Och resterande promille...

UnPickled Blog

How I Secretly Quit My Secret Habit of Secretly Drinking

pumimatte

Allt mellan himmel och jord...

Nykterserru ...

En nykter alkoholist som en dag i taget snubblar vidare in i livet

våldsmotstånd

Mot våldet i samhället.

Beroende

ställ frågan.... boka samtal....

Alla Dessa Dagar

Vardag och verklighet i min värld.

Alkoholist jag?

Tid tar tid!

